Poradnik: brak dostępu do telewizji

 

Jeżeli nie działa telewizja, najpierw zweryfikuj czy jest dostęp do sieci światłowodowej. Jak sprawdzić czy jest dostęp do sieci? Sprawdzisz to w poprzednich poradach: brak dostępu do sieci światłowodowej.

 

Jeśli sieć jest dostępna, wyłącz dekoder pilotem, a następnie odłącz dekoder od zasilania. (Patrz zdjęcie niżej). Poczekaj 2-3 minuty i na nowo podłącz zasilanie i włącz dekoder.

 

 

Teraz poczekaj, aż urządzenie się uruchomi i sprawdź czy dostęp do kanałów wrócił. W przypadku posiadania więcej niż jednego urządzenia do odbioru telewizji, powtórz powyższe czynności na każdym urządzeniu (dekoderach).

W przypadku gdy telewizja po restarcie dekodera nie działa, należy wtedy odpiąć kabel (w tym przypadku LAN 1)  który podłączony jest od routera do dekodera. (Patrz zdjęcie niżej)

 

 

Jeśli dioda LAN zgasła, proszę o podłączenie kabla do innego portu LAN. Wejścia LAN są koloru żółtego. ( Patrz zdjęcie niżej)

 

 

Jeśli zaświeci się LAN (w tym przypadku LAN2) wtedy sprawdź telewizję (patrz zdjęcie niżej). W przypadku gdy dekoder jest obok modemu, można podpiąć kabel do dekodera bezpośrednio od modemu i sprawdzić czy działa telewizja.